give a little bit of Twingo
B’tje apart gevoel. Donderdag 28 mei heb ik mijn bijdrage afgegeven bij Terwolde Zwolle. Het schilderij zal volgende week te zien zijn bij een tentoonstelling bij Terwolde Renault in Groningen, en daarna geveild worden voor het goede doel. Ik heb hem nu afgegeven en ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Normaal weet je wie het schilderij aan de muur gaat hangen, maar in dit geval kan dat iedereen nog zijn die (online of live) aan de veiling meedoet.

Door mijn nicht Arja werd ik geattendeerd op deze Renault prijsvraag van Terwolde Renault. Ik was toen op vakantie in Italië. Ik ben direct bij thuiskomst gestart met dit olieverf schilderij. Afgebeeld zijn de oer-Twingo, de huidige versie en de nieuwe e-Twingo. De versies er tussenin (2007-2014) vind ik persoonlijk niet zo mooi en het wordt anders ook veel te druk op straat dus die heb mooi weggelaten😅

Het idee voor dit tafereel ontstond op een drukke en heel regenachtige snelweg, op weg naar huis vanuit Italië. Terug van weggeweest dus…
bezoek de actiepagina https://www.terwolde.nl/acties/twingo-expo